.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جرائم خرد در شرق مازندران کاهش یافت

میزان جرائم خرد در شرق مازندران کاهش یافته است

فرماندار نکا با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی در محلات پاکسازی شده نکا، گفت: امسال میزان جرائم خرد در شرق مازندران کاهش یافت.
به گزارش شمال نیوز جعفر احمدی در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: باید یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر را گرامی بداریم، زیرا این شهدا ایثارگرانه در راه آرمان‌های انقلاب و برای حفظ امنیت جامعه، جان خود را تقدیم نظام کردند.

وی افزود: مواد مخدر یکی از آسیب‌های مهم در حوزه اجتماعی بوده که دشمنان از همین حربه سعی دارند جوانان ما را آلوده کنند.

احمدی با اشاره به روی آوردن معتادان از مصرف مواد مخدر سنتی به صنعتی، گفت: مواد مخدر صنعتی نیز خطری جدی برای جامعه بوده که باید مسئولان آن را جدی بگیرند.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در کنترل فرزندان، گفت: خانواده‌ها باید دقت بیشتری در انتخاب دوست فرزندان خود داشته باشند و فرزندان خود را به شرکت در کانون‌ها، مساجد و بسیج تشویق تا نوجوانان و جوانان با تقویت آموزه‌های دینی راه درست زندگی را انتخاب و مسیر سعادت را پیش بگیرند.

فرماندار نکا افزود: برای هر امری در جامعه به فرهنگ‌سازی نیاز بوده که در راستای مبارزه با مواد مخدر باید از ظرفیت دیگر بخش‌ها نظیر مدارس، روحانیون، خیران، مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ها استفاده شود.

احمدی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی دقیق و ساخت برنامه‌‌های مختلف، نقش مهمی در فرهنگ‌سازی مبارزه با مواد مخدر داشته باشند.

وی گفت: باید با آگاه سازی و اطلاع رسانی به موقع، مردم را ازعوارض و عواقب گرایش به اعتیاد آشنا شده و سطح آگاهی آنان را افزایش داد.

فرماندار نکا با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: با نزدیک شدن به ماه مهر و همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برای جلوگیری از هرگونه هنجار و آسیب اجتماعی، نیروی انتظامی باید نظارت بیشتری در اطرف مراکز آموزشی داشته باشند.

وی با اشاره به طرح ملی پاکسازی عباس آباد نکا و تبدیل آن به کوی مهرگان، گفت: با کمک نیروی انتظامی تاکنون آمار کشفیات و جرائم در این کوی کاهش یافته و برنامه‌های فرهنگی خوبی در این کوی صورت گرفت که هفته گذشته، مدرسه 8 کلاسه این کوی توسط بنیاد برکت افتتاح شد.

احمدی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با این پدیده شوم، بیان داشت: برای کاهش و رفع آسیب مواد مخدر باید مردم، مسئولان و نهادهای مردمی وارد عمل شوند تا این پدیده شوم اجتماعی از جامعه رخت بندد و دیگر شاهد هیچ معتادی در جامعه نباشیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.